divendres, 14 d’octubre del 2011

reflexions del bloc

Hola amics,

ja toca explicar el canvis del bloc, i començaré per uns de nous.

Aquesta setmana he coincidit amb una cançó, "Imagine" de Jonh Lennon, el dimarts vaig descobrir un producte de xocolata de l'Enric Rovira -xocolater- sobre aquesta cançó i és realment sorprenent i el dimecres amb la meva filla vaig veure un concert per la televisió de Lady Gaga a Nova York, la seva ciutat, tenia fet un prejudici d'ella, al veure el concert vaig quedar bocabadat, aquesta noia és un personatge i dels grans, buscant un vídeo he trobat aquesta versió que fa de la cançó Imagine.

Ja que estem amb sons doncs seguim, he penjat una cançó del Lluís Llach que es diu "Tendresa", magnifica, tendre de debò.

Al setè art ... us proposo la pel·lícula "L'arbre de la vida", jo no l'he vist, no us vull enganyar, però el tràiler i els comentaris no m'han deixa't indiferent, la tinc pendent, ser de gent que no els hi ha agrat, be alguns s'han aixecat i tot i ser d'altres que els hi ha encantat, com us dic, segur que no ens deixarà indiferents.

A paraules que volen, us proposo una cita que parla del temps, del temps que comptem, del rellotge, l'excusa que donem per mesurar el que fem.

A pensaments doncs un de bell que sempre serà vell, si el llegiu ja ho entendreu.

Al racó del lector, una lectura fresca i diferent de la Begonya Garcia amb "Ostres quins ous".

I per acabar us comento que he penjat un vídeo d'una conferència de Steve Jobs, crec que es molt interessant escoltar l'experiència d'un personatge que ha deixat una empremta en el mon de la tecnologia.

Salut amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada