dilluns, 11 d’abril del 2011

... "ous fregits amb patates"... estrellats???

Hola cuineres i cuiners,

que voleu que us digui en tenia ganes, estava fent la sessió de vídeos i vaig veure les patates i els ous i vaig dir ... en tinc ganes i així va anar, em volia menjar un bon plat de patates fregides i ou fregit.

Ous fregits amb patates, patates pelades i confitades amb l'oli a punt de bullir però que no bulli així les patates queden toves toves, un cop estiguin confitades amb l'oli ben calent que comenci a fumejar i a fregir-les, compte que no besi l'oli, ben escorregudes i posar-les al plat.

En el mateix oli que te de ser abundant i en una olla fonda o en una fregidora feu el ou fregit, jo us recomano que fregiu un gra d'all i sense treure'l hi poseu l'ou ... emm que bo, que quedi ben rosset, pot-ser l'all s'enganxarà a la clara de l'ou, a mi al vídeo m'ha passat, ostres quina pasada, t'el menjes tot junt, patates, clara, rovell i all fregidet ...

Cuiners salut i bona cuina,... quina calor, queda poc per fer plats freds.

Recordeu tots els vídeos al nostre canal youtube.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada