dilluns, 4 d’abril del 2011

... pastis de poma de la Rosa

Hola cuiners i cuineres,

avui us presento un plat dolç, un pastis molt senzill que va comentar la Rosa, pastis de poma, i qui és la Rosa? doncs una veïna del barri, prenent un cafè em va comentar aquest pastis, jo li he aportat un detall però el dames ho he fet com m'ho va explicar, això si d'oïda, espero estar a l'alçada.

Fent-lo m'he adonat que es molt fàcil de preparar doncs no tinguem por de provar-ho ah i el resultat és molt bo.

Crec que el punt més interessant és caramel·litzar amb la poma, deixar-la una miqueta cuita abans de posar-la dins de la pasta fullada.

Jo li he posat una mica de canyella i anís en pols però si voleu li podeu posar altres espècies o fins hi tot un rajolí d'un licor, ratafia o brandi o rom.

Vinga a per el pastis de poma...

Bona cuina i bona primavera.

Recordeu tots els vídeos al nostre canal a youtube.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada