dimarts, 14 de juny del 2011

... "coca fullada d'escalivats"

Hola cuiners i cuineres,

emmm una coca, es una de les meves debilitats, i la d'avui quan la vaig fer per primera vegada, us haig de dir que vaig improvitzar, em va agradar molt, la faig molt sovint amb amics i te molt d'èxit.

La coca fullada d'escalivats esta feta amb una base de full, jo la compro, n'hi ha de molt bones en els mercats, es senzilla de fer, el full de base, com si fos una pizza en el fons hi possem una salsa, en aquest cas romesco una miqueta diluït si es molt espés i a sobre hi posseu l'escalivat, jo recomano tallar-lo a trocets petits per trobar totes les verdures per tot arreu, amb aquesta base preparada ja la podeu posar al forn.

I per rematar la coca hi possem  per sobre  formatge, jo hi poso formatge de cabra tendre però es pot fer amb "brie" o amb "mozzarel·la", el que us agradi, això si, formatge cremós i que es fongui una miqueta.

Per acabar un toc especial però per a mi fundamental, al treure del forn posar brots d'amanida o d'espinacs frescos i amanir-lo amb oli i sal gruixuda, aquest toc li dona equilibri a la coca que amb el full i el formatge es molt rica en greix.

A mi em resulta i els amics encantats, proveu i em comenteu.

Cuina i salut.

Recordeu tots els vídeos al nostre canal a youtube

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada